Figeholm

26 juli 2016 - Figeholm, Zweden

26/7 FigeholmWasdag in Figeholm

We blijven vandaag in deze jachthaven liggen er wordt veel regen en onweer voorspelt.  Kunnen we mooi de was doen en de boot opruimen. Eerst kijken of er wel een wasmachine is en jawel hoor bij het havenkantoor staan 2 wasmachines en 2 drogers.
De dekbedovertrekken en handdoeken worden lekker gewassen.  De kleding hebben we bijgehouden en op de hand gewassen. Vanavond lekker in een schoon bed dat slaapt wel heel lekker.  De dekbedden en kussens voordat het gaat regenen nog even buiten luchten.  Het regent hard als de was van de wasmachine naar de droger moet. Er is een handvat van de wasmachine afgebroken en ik vraag Peter om mee te gaan omdat ik de wasmachine niet open krijg.  Mick moet even op de boot blijven. Het klepje van het deurtje doen we dicht want dan blijft Mick wel binnen. Peter helpt me bij de wasmachine, als we klaar zijn regent het heel hard dus we schuilen. Ineens komt Mick drijfnat van de regen aanlopen. Dat is toch wel een heel gek gezicht we dachten dat hij op de boot zat. Had hij het klepje op de boot naar beneden gedaan en is van de boot af gesprongen. Wat een schrik. Voortaan moet het deurtje helemaal dicht. Gelukkig is het Sate bakken in de kuipgoed afgelopen. Figeholm windstil

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. John:
    27 juli 2016
    Leuk, echt Zweeds, plaatsje met zelfs een golfveld zag ik. Geen straf om daar te moeten blijven liggen.
  2. Evelyne.horst:
    8 augustus 2016
    Wat een geluk dat je Mickey nog zag.Ziet er gaaf uit ,geniet er van. Groetjes ons.