Söderköping

4 augustus 2016 - Söderköping, Zweden

4/8 Söderköping
Rij mensen voor de beroemde ijssalonWe staan op met een zonnetje en gaan na het ontbijt wat boodschappen doen en kijken wat rond. Het is een toeristische stadje alles is gericht op de sluis. En er is een beroemde ijssalon "Smultron-Stället" ze staan iedere dag in de rij om een te kunnen bemachtigen. De mensen uit Stockholm gaan speciaal daar een ijsje halen. Wij hebben gisteravond daar een ijsje gehaald er was op dat moment geen rij te bekennen.
We hebben contact met neef Bouke gehad want we willen ergens afspreken om hun ergens te ontmoeten. Zij zijn onderweg van Nederland naar hun huis in Stockholm.
We spreken om 17.00 u af. En jawel hoor rond vijf uur stonden ze voor de boot Bouke, Gezellige ontmoeting met neef Bouke en gezinKattish, Matilda en Olivia.
Even wat gedronken aan boord daarna lekker uit eten gegaan en tot slot een ijsje bij de beroemde ijssalon gehaald. De meisjes vinden Mick erg lief ze willen hem wel mee naar huis nemen. Het was een gezellige avond.